دوربین مداربسته چرخشی داهوا
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 دوربین مداربسته چرخشی داهوا 

 Itresan : برند داهوا چند سالی هست که در ایران وارد شده و رقیب جدی برای برندهای دیگر هست . داهوا پرو به عنوان نمایندگی گلد شرکت داهوا مشغول به فعالیت می باشد. داهوا پرو محصولات شرکت داهوا را با قیمت اصلی عرضه کرده و از گارانتی معتبر و قابل رهگیری برخوردار هست . داهوا پرو علاوه بر نمایندگی های گسترده در سراسر کشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداری، نصب و راه اندازی ، تعمیرات در دوره گارانتی و بعد از آن را ارائه میدهد.

دوربین داهوا با پیروی از فلسفه “نوآوری برای همه”، مجموعه گسترده‌ای از محصولات مرتبط با امنیت را ارائه می‌دهد . داهوا پرو مرکز رسمی با گارانتی اصلی شرکت داهوا در ایران فقط از طریق سایت رسمی برند داهوا با ما همراه باشید.

از دوربین‌های IPC، NVR، HDCVI، HCVR، خرید دوربین‌ چرخشی داهوا یا  PTZ، دوربین‌های حرارتی، کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی، زنگ هشدار، موبایل و ترافیک محصولات، نمایش و کنترل، VMS و غیره. محصولات داهوا بر پایه یک پلتفرم باز است که از طریق یک SDK استاندارد با شرکای شخص ثالث ادغام آسانی دارد. دوربین داهوا در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، این برند روزبه‌روز محصولات خود را به‌روزتر و ارتقا یافته تر می‌کند.

دوربین چرخشی داهوا یا دوربین PTZ چیست؟

دوربین‌های سری اولترا دارای سنسورهای با کارایی بالا، زوم اپتیکال قدرتمند، روشنایی IR برد طولانی و محافظت قدرتمند برای برآوردن برنامه‌های کاربردی با عملکرد بالا هستند. سری Pro بر روی تعادل بین عملکرد و هزینه تمرکز دارد، درحالی‌که سری Lite و Wi-Fi گزینه‌های جایگزین با طراحی فشرده و قیمت مقرون‌به‌صرفه را به کاربران ارائه می‌دهند. دوربین داهوا PTZ به‌طور گسترده در صنایع مختلف عمودی مانند حمل‌ونقل، دولت، نظارت شهری و غیره استفاده می‌شود و دوام و کارایی خود را حتی در شرایط سخت مانند کوه اورست ثابت کرده‌اند.

لنز نامرئی دوربین چرخشی داهوا   PTZ

این دوربین با ارائه ظاهری غیرتهاجمی با افزایش پنهان‌کاری، از یک لنز کاملاً مشکی و کروی استفاده می‌کند که باعث می‌شود از فاصله 15 متری با چشم غیرمسلح تقریباً نامرئی باشد. این طرح از فرار افراد مشکوک از دوربین‌های مداربسته جلوگیری می‌کند و ناراحتی افراد در معرض دوربین‌های نظارتی در مکان‌های عمومی را برطرف می‌کند.

نویز فوق‌العاده کم دوربین چرخشی  PTZ  داهوا

در پاسخ به نویز آزاردهنده‌ای که هنگام چرخش دوربین PTZ ایجاد می‌شود، دوربین داهوا SD5A PTZ از یک موتور بسیار کم نویز استفاده می‌کند که به میزان قابل‌توجهی نویز دوربین را کاهش می‌دهد.

نتایج آزمایش در یک آزمایشگاه آرام نشان می‌دهد که صدای تولیدشده توسط چرخش دوربین SD5A PTZ با ارتفاع 1.5 متر کمتر از 20 دسی‌بل است (تست شده در فاصله 1 متر). این طرح نظارت غیر حساس و بدون مزاحمت را ارائه می‌دهد و آن را برای برخی مکان‌های آرام مانند کتابخانه‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها و غیره مناسب می‌کند.

 

 

 

Dahuasecurity  : ahua offers both network and HDCVI PTZ cameras. PTZ cameras use pan, tilt, and zoom functionality to provide both wide-area coverage and great detail. Specialized cameras, like positioning systems, anti-corrosion cameras, and explosion-proof cameras are also available for user special applications.

Ultra Series cameras feature high performance sensors, powerful optical zoom, long range IR illumination, and powerful protection to satisfy applications with high performance demands.

The Pro Series focuses on the balance between performance and cost, while Lite and Wi-Fi Series offers users alternatives with compact designs and affordable price.

Dahua PTZ cameras are widely used in different vertical industries, like transportation, government, city surveillance, etc., and have proven their durability and effectiveness even in extreme conditions such as at Mt. Everest.
 




:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: